STENSHULT

kvällen spenderade jag självklart med frugan och min bobbin, max heder filip idoljonte ludde mini och jens ochså någon random, tror inte ja glömde någon nu! iallafall! så dega vi lite och spela fotboll i stenshult osv, synd oså att jag har ett brutet ben så jag kunde tyvär inte vara med! sedan tog vi våra transportmedel till någon sjö och grilla och bada litegrann, sen brann skogen upp och vi fick dra.. jobbigt att dom alltid ska hålla på, men what to do hörru

tog lite bilder men dom får ni då fanimej klara er utan, sluta lipa o dega istället.
luktar häst/grill/saltvatten/avgasrör/moped så tänkte faktiskt dra en feting dusch
EmEliiieEeeeeeEEEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0