NEGER PÅ ALLA FYRA

så e ni redan tjära i blåååggän! verkligen svinmoget av er era penissugande pissnissar..

om man skulle skippa å sova ändå?
hade ju vart fett med as nice! ba softa till beatet hela mörke natta? hihihih nej men asså nej.. ja ska inte ens vara vaken hela natten så gefan i å tro att ja ska de när ja inte ens har sagt de? amenbra..

öhehah, som föregående talare nämnde så bär de av till bööörlin tomarrawww, sad but true... nemen asså, de blir nog kul, speciellt för alla som kommer bli antastade i ring varenda natt av den söte personalen! lovar att visa bild på dom.. vi kommer bli SSSSERIÖST bästakåmpizar, funderar på ta tillbaks mitt kompis halsband som emelie har, så kan ja ju dela med personalen istället? en av mina bättre idéer mitt huvud delat med sig av.. får se imorn hur de blir..

återkommer på söndag motherfuckercooksuckertommysar

hade tyVÄRRR ingen passande bild, å alla ba whinarwhinar å whinar å ja ooorkarnte de vetö! så plocka fram en bild från när jag var på bio ensam engång ba.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0