DRA MIG I PENIS VA SVINIGT

mamman i huset har åkt någonstans med sitt jobb och återkommer på söndag.. de innebär ensam hemma med pappa och de innebär fettma mat å de innebär inget för mig å de innebär svälta till på söndag.. men va så jävla hungrig idag så fick äta fetto mat ändå, fick ångest så blev tvungen att dra ut å springa, duttig! iallafall.. längst ner på min gata bor de en family med 2 fucking danska superhundar och jag är väl ungefär så rädd man bara kan bli för hundar, så iallafall, påväg hem så sprang ja upp för backen och blir bokstavligt talat attakerad av domdär satans odjuren å de va faktiskt inte ens lite roligt.. så jag började gråta och sprang i 110 km/h resten av vägen.. efter att jag hade lugnat mig sitter jag i sängen å kollar ut genom fönstret, så ser ja nån svart stor jävla fläck på "fönsterkarmen(?)" eller vafan ni vill kalla de.. blev tvungen att undersöka.. å vafan sitter de inte därdå om inte en stor jävla spindel!?! har aldrig i hela mitt liv haft problem med spindlar, men dehär va fanimej droppen! djuren vill mig fan nått idag.. skulle inte förvåna mig ens om jag vaknar med en hästpenis i ring eller att de kommer 13 kameler inlöpandes på mitt rum inom 2 minuter? nee åthelvete med världens alla djur! låt dom brinna i hetaste helvetet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0